2012. szeptember 19., szerda

2012.09.19.

Náthás vagyok. Ilyenkor fáj a bőröm, rossz a közérzetem, egyáltalán romlik a koncentrációm. Persze, mert semmi másra nem vágyok ilyenkor, mint hogy egy puha, meleg paplan alatt egészségesre reszkethessem magam. Ehelyett bezötyögtem reggel a rém zsúfolt tömegközlekedéssel a munkahelyemre. Ilyenkor csöppet veszít a varázsából a szememben Budapest. És veszített már más miatt is, de még mindig fölényben van a pozitívum a szívemben. Jó fárasztó napjaim vannak, de értelmes fáradtság ez. Haza érek. Borisz kisfiam, mit ne mondjak, nem éppen kedvesen reagál jelenlétemre. Nem baj, nem vagyok sértődős. Sok mindent el tudok fogadni, sok mindent fel tudok dolgozni. És persze előfordulhatnak dolgok, amibe bele ragadok. Van ilyen. Ültem a buszon, munka után, hazafelé. Imádom, hogy eseményeket látok. Persze, mérgelődhetnék is, hiszen sok időm megy rá a közlekedésre. De ezekben a bamba pillanatokban látok szépségeket. Összenézéseket. Egy kézfogást. Ma meg egy magányos, egyke rozsdásra barnult levelet, ahogyan a szélben beringatózott a villamossínek közé. Elmúlás szaga volt a jelenet látványának. A maga egyszerű, szótalan, megnyugtató mivoltában. Nem volt rémisztő, pedig a téma félelmet kelthetne. Fura lelkiállapotban voltam. Valami olyasmiben, amiért guruk sokat gyúrnak, és biztos, egészen biztos, hogy csak nagyon ritkán fordul elő az emberrel. Jó, meg sem próbálom elmesélni, mert esélytelen, hogy elmondjam, mi volt ez. A lábaim a szokott módon tették a dolgukat, ment egyik lépés a másik után. Gondolatok, gondolkodás nélkül álltam a kitűzött úti célnál. De nem voltam jelen. Üres, gondolatok nélküli, rövid, mindenen túli néhány perc. Iszonyú jó volt ufónak lenni.Ja, persze csak a nátha miatt volt :-)
Ma csináltam rólatok fényképet. /Nádja, Borisz/ Fel is teszem. Hát, a betegeskedést remélem nagy ívben elkerülitek, annál jobban szeretném viszont a sok könnyed, légies lelkiállapotot nektek. Tudom már. Mindent megteszek majd azért, hogy észrevegyétek, milyen jó is az élet! :-)
2012.09.19-én ilyenek vagytok az esti fürdésnél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése