2014. július 8., kedd

Mai említésre méltóm:
kifejezetten nem rajongok a fociért. Nem így családunk férfi tagjai. Az én foci iránti érdeklődés hiányomat erősen kompenzálva, Ők unásig imádják.A foci minden elméletben és gyakorlatban is mindennapjaink része. Túl sok ez nekem. Igyekszem, hogy ne hőzöngjek, hacsak lehet. Persze néha azért mégis elveszítem a türelmemet. De ami ma történt, az számomra is megrázó. Persze nyilván nem a sport iránti érdeklődésemről, hanem a nagyon is létező szociális érzékenységemről szól együttérzésem. 5 gól 10 perc alatt. Mint mikor elindul az első dominó s dönti mind, mi előtte volt. Mindenki összeomlott. A TV előtt ragadtam. Hiszek a csodákban. Hiszek a játékosokban. Szurkolok.

Mai hála:
sok munkánk van. Nagyon sok. Sokat kíván tőlünk. Sok erőt, kitartást és szervezettséget. Minden működött. Nagyon jó hangulatban. Kézzelfogható, szép eredménnyel. Büszke vagyok a munkatársaimra (na nem mindenkire :-) ) És köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése