2014. július 22., kedd

Mai említésre méltóm:
a világ szar. Egyik lakónk summázta így véleményét ma. Nem tudtam ma meggyőzni az ellentétéről. Meg sem próbáltam. Ma nem. Bár a világ összességében nem szar. Az emberek némely hányada nem túl szimpatikus. Hogy változzanak szinte reménytelen. De Nádja, Borisz tudjátok, hogy mindig van esély a boldogságra. Ne várjátok, hogy a világ és az emberek változzanak. A Ti hozzáállásotokon múlik sok minden. Szinte minden.

Mai hála:
azért, mert jót szórakoztunk azon, ahogyan együtt zötykölődtünk haza az esőben. Én szűk szoknyában, magas sarkúban, biciklivel esernyőt fejünk fölé tartva tekeregtem. Szinte süketen kisfiam, annyira, hogy Te szóltál hogy, úgy bődörögtünk az út közepén, hogy a mögöttünk jövő autó kikerülni képtelen minket. Téged ez roppantul szórakoztatott. Én pedig hálás voltam Nektek, hogy a csöppet sem kellemes szituációt viccre vettétek! Végül is egész jól szórakoztunk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése