2011. október 19., szerda

Testvéremről


Most, hogy már tudjátok, hogy jól vagyok, muszáj írnom a tesómról egy röpke kis - fizetetlen - ajánlót. Testvérem, bátyám. Kos mint én, és állítólag skorpió aszcendense van mint nekem. Nem tudom, lényeges e, talán pont azért írtam mindezt le, mert bár ez is azonos bennünk, szerintem nagyon is különbözünk. Egy dolog viszont biztosan közös - a közös Anyán és Apán kívül -, a finom érzékenység. Míg viszont én lazán viselem és vállalom érzékenységemet, Ő öntudatlanul talán, - óhatatlanul is megfelelve a férfiakkal szemben állított társadalmi konvencióknak - nem mutatja finom rezonanciáját. Erre való a művészet. Megformálni, valami mögé bújva mégis csak megmutatni személyiségünket, lényünkből fakadó igaz valónkat. Képein át megmutatkozik valós személyisége. Nem is olyan rossz! Hiszen munkáiból puha harmónia árad, ötlet és pimaszság egyszerre! Büszke vagyok a testvéremre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése