2010. szeptember 29., szerda

Kis tettek nagy változások

Annyi okos ember van a világban, legalább is jó lenne hinni benne. Mégis lehetetlenül sok ostobaság történik. Nem értem. Állandóan panaszkodnak az emberek, hogy hova tart a világ..............De tényleg hová is? Nem bonyolult dolgokról van szó. Sőt, kifejezetten egyszerűen változtatható apróságokról. Mindenkinek csak picit kellene oda tennie magát, mindenkinek csak picit kellene fontosnak éreznie a változást, és napról napra előbbre jutnánk. Szerintem tényleg sok okos ember van, ez az első gondolatom, aztán jön a következő, és  már kapom is a  magyarázatot a negatív dolgok állandóságára. Javaslom pattanj bicajra, és tégy egy kört a városban. Döbbenetes, mennyire beszédesek az arcok szavak nélkül is. Így jobban értem, miért nem mozdul semmi a pozitív elmozdulás irányába.
Én állandóan égek a vágytól, folyton zsizsegek és újabb és újabb ötleteket akarok megvalósítani. Nincsenek illúzióim, mert az Alapítvánnyal való küszködés kapcsán láttam az általános hozzáállást. Mindenkinek csak egy leheletnyivel kellene tudatosabban felelősséget vállalnia. A környezetünkért, a világunkért, a gyerekeinkért, magunkért. Tényleg apróságokra gondolok. Például, hogy milyen fura, hogy olyan sok magyar ember mosolytalan. Hogy hiányzik az öröm és hála képessége. Gyakran botlunk hasonló megjegyzésekbe, hogy: - Olyan sovány vagy. Beteg vagy? Vagy: - Jól vagy? Olyan nyúzottnak tűnsz! Na ilyen és ehhez hasonló megjegyzések után, hogyan is érezzük magunkat? Érdekes. A már általam említett Ausztráliából haza költözött ismerősök hozzáállása más. A pozitívumot látja, és nem tartogatja magában. Megdicséri az embert, örül az örömödnek, segít és megerősít. És mennyivel másabb az ember napja. Mert igen is,a szavak nagyon nagy hatalommal bírnak.
Most hallottam egy Ausztráliából induló kezdeményezésről /http://www.figurkadesign.hu/. Kíváncsi vagyok, hány ember kapcsolódik ehhez a költséget nem igénylő csodálatos kezdeményezéshez? Csinálni kell bármilyen kis figurát, amit bele kell tenni egy átlátszó zacskóba, mellé csúsztatni az e kezdeményezés által megadott sablon szöveget, és el kell helyezni egy általunk kiválasztott tetszőleges helyen, ahol vélhetőleg viszonylag sok gyerek megfordul. Képzeljétek el az örömét annak, aki megtalálja és haza viheti? És képzeljétek el az örömét az ajándékozónak? Hány, és hány ehhez hasonló vagy még ennél is kevesebb befektetést igénylő aprósággal  lehet az életet boldogabbá tenni.........................

Beszaladtam ránézni a gyerekekre, mert kluttyogást hallottam odabentről. Borisz volt az, már ő is alszik. Az elalvás mindig nagy ciriburival jár, mindent kitalálnak, csak ne kelljen aludni. Mind a ketten édesdeden alszanak....A hálával vegyülő aggódás  állapota, az, hogy Ők vannak. Csodálatos két kis lélek. Álmodjatok szépeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése