2018. január 3., szerda

néha

néha hagyok szétpukkanni álmokat
néha hagyok elmélyülni ráncokat
néha égve felejtem a villanyt
néha megbántok másokat
aztán lehúzom a rolókat
néha nem fordulok vissza
néha félbe hagyok könyveket
néha hátat fordítok mindennek
néha szélesre tárom ajtómat
néha beengedlek házamba
néha riadtan úgy érzem feladtam
néha csak várom a sült halat
néha azt hiszem 20 vagyok
aztán a tükörbe nézve jajgatok
néha haragszom magamra
mindig megbocsátok másoknak
néha megfutamodom
néha elveszítem a kontrollt
néha elcsúszok a talajon
a futást persze feladom
néha fázok, azután begyújtok
néha rohanó időmet magamnak megtartom
néha hangosan ordítok
néha nem értem kire hasonlítok
néha nem tudom kik között vagyok
néha nem tudom van közöm hozzátok?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése