2011. március 4., péntek

Szavazzatok Gesztenyére, legyen ő a vacsoracsata győztese!!!

Idézem Gesztikét, akit bár személyesen nem ismerek, de virtuálisan nagyon megszerettem. Autum online vacsoracsatát indított, ahol gasztroblogerek mérik egymással össze tudásukat. Bár kétségkívül mindannyian nagyon ügyesek, és nyerésre érdemesek, én mégis egy olyan embert szeretnék támogatni, és benneteket is az Ő támogatására buzdítani, aki nem csupán nagyon mutatós, látványos, étel és süti csodákat hív életre, de biztosan nagyon finomakat is. Én szívesen leülnék vele egy asztalhoz és lennék a vendége, az egyszer biztos. Szóval rajta hát, tegyetek látogatást Gesztenyénél vendégségben, és győződjetek meg magatok is arról, hogy Ő aztán valóban nyerésre érdemes! www.gesztenyeblog.blogspot.com  

És most had idézzem Őt magát:
"Az online vacsoracsatára készített "versenyművemre" ma éjfélig még lehet szavazni.

Ha tetszett, amit készítettem Autumnál
a Kutya és konyha blogban itt szavazhattok a név bemondásával.

Köszönöm mindenkinek:-))"

Szívből köszönöm Gesztike nevében is mindannyiótok támogatását!

6 megjegyzés:

  1. Fevikém!
    Most jól meghatottál, milyen kedves vagy.
    Az egyasztalhoz ülést is meg fogjuk oldani:-))
    Köszi a kedvességed.
    Tudod ez csak egy játék és én imádok játszani:-))

    VálaszTörlés
  2. Cilee!
    Köszönöm szépen, láttam, kedves vagy:-))

    VálaszTörlés
  3. Gesztikém,
    ez csak természetes, remélem tényleg te nyered, szívből szorítok! Akár játék, akár nem, a nyerés mindig öröm, persze nem minden áron. És hát aki ilyet tud, az megérdemli, ugye?
    A közös asztalhoz ülést már nagyon várom. Szerintem a nyárt belőhetjük egy találkozóra.

    VálaszTörlés
  4. Ildikém,
    hát ha valakire lehet számítani, azt tudom, hogy mindig, minden körülmények között Te vagy! Remélem valamilyen nyereményjátékban téged erősíthetünk hamarosan, és meg is nyered!

    VálaszTörlés
  5. Köszi még egyszer mindkettőtöknek, nagyon kedvesek vagytok:-))

    VálaszTörlés