2010. október 9., szombat

Ma miért vagyok hálás?

- A nap egyik legnagyobb öröme, hogy Apa hazajött munkából, több napos távollét után.
- Délelőtt összeütöttem egy gyors kis túros sütit, amely elkészítési módját a napokban felteszem
olyan divatosak vagyunk, hogy nálunk még a süti is halálfejes
Borisz  szája tele túrós sütivel

- Így nem üres kézzel, hanem friss, langyos sütivel érkezhettünk a gyerekekkel Kriszti barátnőmékhez egy rövid kis látogatásra. Hab a tortán, ha a délelőtti kávémat kellemes társaságban fogyaszthatom el, és ez ma is sikerült. Közben azért Krisztivel nem tétlenkedtünk, össze gyúrtuk a pogácsa tésztáját, és aztán hirtelen ötlettől vezérelve, - csak mert rengeteg kindertojás csoki tornyosult nála egy tányérban összegyűlve - szóval össze ütöttük a csokitortát reptében.
- Ma is megúsztam a főzést, természetesen Anyukám jóvoltából
- A délutáni alvás után - sajnos nem az én alvásom után, mert nekem abból nem túl sok jut -, elmentünk a gyerekekkel a Maros partra és játszótérre, amit ők nagyon élveztek.
A Marosparton
Indulás előtt, még a garázsban
A játszótéren

- Apa csinálja a világ legjobb melegszendvicseit, és este elkápráztatott bennünket vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése